1. Doba pobytowa zaczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Ustalonego przybycia gości w danym dniu oczekujemy do godz. 20.00. W przypadkach późniejszego przybycia – prosimy o telefoniczne powiadomienie, jednak przyjęcie gości odbywa się max do 22.00. Biuro ośrodka działa w godzinach 8.00 do 19.00.
2. Recepcja ośrodka pracuje w godz. 8.00 – 19:00 (maj-wrzesień) i w godz. 8.30 – 15.00 (pozostałe miesiące).
3. Formalności meldunkowe są obowiązkowe (w chwili przybycia), na podstawie ważnego dokumentu stwierdzającego tożsamość. Osób nieletnich, przybywających samodzielnie bez opieki dorosłych - nie kwaterujemy.
4. Goście zobowiązani są do:
a) dbałości o miejsce zakwaterowania i jego wyposażenie. Wynoszenie wyposażenia z
pokoi/domków/apartamentów jest zabronione. W trakcie pobytu personel nie wchodzi do pokoi/domków i nie sprząta ich. Sprzątanie w trakcie zajmowania pokoju/domku jest usługa dodatkową. Do dyspozycji gości są odkurzacze, a w każdej łazience ścierka i zmiotka.
b) natychmiastowego zgłaszania zauważonych zniszczeń, usterek i braków w wyposażeniu pokojów i domów. W przeciwnym wypadku zostaną obciążeni wartością napraw (kosztem zakupu brakującego wyposażenia) gdy przy wyjeździe okaże się, ze coś zostało zniszczone, zgubione, pobrudzone lub jest go brak.
c) nadzoru nad urządzeniami elektrycznymi i gazowymi, oszczędzania (w rozsądnych granicach) prądu i wody.
d) stałej opieki nad dziećmi. Za szkody wyrządzone przez osoby nieletnie – odpowiedzialni są rodzice lub opiekunowie.
e) przestrzegania zasad współżycia społecznego i regulaminu ośrodka.
f) nie zaśmiecania terenu obiektu i w miarę możliwości segregowania odpadków. Pojemniki na papier, metal, plastik i szkło znajdują się przy recepcji. Odpady organiczne usuwane są ze śmietników przez personel.
g) szczególnej ostrożności w obchodzeniu się z otwartym ogniem i niedopałkami papierosów. Ognisko (po wcześniejszym zawiadomieniu personelu obiektu) – można rozpalać wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym i tylko pod kontrolą osoby dorosłej. Po zakończeniu – ogień należy starannie zagasić.
h) nie przestrajania odbiorników telewizyjnych. Ponowne nastrojenie TV przez obsługę jest płatne.
i) przestrzegania godzin wydawania posiłków: śniadanie 8.00-10.30, obiadokolacja w godzinach 16.30-18.30. W przypadku pracy stołówki na 2 zmiany godziny posiłków wywieszane są do wiadomości gości i należy je respektować. Po godzinach wydawania posiłków – nie będą one wydawane, bez prawa do zwrotu należności (gdyż posiłek został przygotowany i był gotowy do podania w czasie wydawania).
j) zachowania ciszy nocnej pomiędzy godziną 22.00 a 6.00.
5. Opłaty za pobyt: Warunkiem pełnej rezerwacji uzgodnionego wstępnie terminu pobytu jest wpłata przelewem, przekazem pocztowym lub gotówką - 30% zadatku od ustalonych kosztów zakwaterowania. Zadatek jest bezzwrotny, może być ewentualnie wykorzystany jako przedpłata pobytu w innym, precyzyjnie uzgodnionym terminie w danym roku.
a) Dopłata do pobytu (70% wartości pobytu) dokonywana jest najpóźniej w dniu przybycia, przed odbiorem kluczy do pokoju, domku lub studia.
b) Zapłaty można dokonać gotówką, przelewem lub kartą.
c) za skrócony pobyt nie zwracamy środków.
d) rozliczenie pobytu następuje w dniu przyjazdu.
6. Zwierzęta mile widziane, ale ich właściciele winni zadbać o stałą nad nimi kontrolę. Psy mogą spacerować po terenie obiektu wyłącznie w kagańcu i na smyczy (poza obszarem placu zabaw dla dzieci , boiska i basenu) ale załatwiać potrzeby fizjologiczne muszą poza ośrodkiem. Jeśli zwierzę nabrudzi - właściciel ma obowiązek po nim niezwłocznie posprzątać. Jeśli zrobi to personel, koszt wyniesie 30zł za jedno uprzątnięcie. Opłata za pobyt zwierząt wg. aktualnego cennika.
7. Wymiana pościeli i ręczników następuje po 5 dniach pobytu. Na życzenie – pościel i/lub ręczniki mogą być wymieniane częściej za odpłatnością wg cennika.
8. Basen (Zbiornik przeciwpożarowy) – jest miejscem podlegającym szczególnym przepisom porządkowym i higienicznym. W związku z tym, zabronione jest:
- przebywanie na terenie basenu dzieci bez opieki dorosłych
- przebywanie osób w stanie nietrzeźwym
- osób z widocznymi uszkodzeniami skóry, ranami lub brudnych.
- wprowadzanie zwierząt
- wnoszenie naczyń szklanych
- umieszczania w wodzie innych przedmiotów niż sprzęt pływacki, materace i inne zabawki
nadmuchiwane
- wchodzenie na teren basenu bez spłukania ciała pod prysznicem
- skakania do wody
- biegania po terenie basenu
- wpuszczanie do wody małych dzieci, z pieluchą.
9. Sauna – chęć korzystania z sauny prosimy zgłaszać 2 godz. wcześniej (czas nagrzewania pieca). Zabrania się samowolnego regulowania urządzenia sterującego pracą pieca. W saunie równocześnie nie może przebywać więcej jak 6 osób. Opłata za saunę wg cennika lub wg. Wykupionych pakietów.
10. Nieodpłatnie dla naszych gości udostępniamy: basen (zależnie od opcji pobytu), boiska, kort tenisowy (zależnie od opcji pobytu) bilard, gry świetlicowe, Internet, parking.
11. Wyciąg bagażu jest obsługiwany wyłącznie przez personel ośrodka. Zabrania się przewożenia wyciągiem ludzi.
12. Obiekt nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
13. Parkowanie pojazdów jest możliwe w miejscowości Słonne, na strzeżonym parkingu naprzeciw parkingu ośrodka (za niewielką opłatą), na ośrodkowym parkingu dla autobusów - przy moście wiszącym w miejscowości Słonne lub na 2-ch parkingach przy ośrodku bezpłatnie. Wjazd na górny parking przy ośrodku, w rejonie kortu tenisowego jest utrudniony (duży spadek terenu).
14. Dojazd do ośrodka możliwy jest z dwóch stron. Kierowcom, jadącym nisko zawieszonymi samochodami lub niewprawionym w jeździe w górach a także prowadzącym autobusy zalecamy dojazd do miejscowości Słonne i parkowanie naprzeciw ośrodka, w rejonie mostu wiszącego (na jednym z parkingów j.w.).
Dojazd na teren ośrodka (przez most w Dynowie, Bartkówkę, Pawłokomę i Dylągową), szczególnie na odcinku Dylągowa - ośrodek w Łączkach prowadzi wąską, krętą drogą , miejscami o dużych spadkach i wymaga przejazdu (na szerokości ca 3m) przez bród betonowy na potoczku (głębokość wody, w normalnych warunkach ca 5 cm), w rejonie ośrodka. Jadąc w nocy tą trasą łatwo się zgubić.
15. Bar letni otwarty jest zależnie od pory roku i aktualnej pogody, najczęściej od godziny 10.00 do późnych godzin wieczornych.
16. Wypożyczalnia rowerów, sprzętu pływającego i sprzętu sportowego działa przy recepcji wg aktualnych cenników.
17. Opieka lekarska możliwa jest w przychodniach i prywatnych gabinetach , w oddalonym o 6 km od ośrodka Dubiecku. W recepcji znajduje się tylko apteczka pierwszej pomocy z podstawowymi materiałami opatrunkowymi.
18. Drewno do kominka można zakupić w recepcji, w wiązkach lub samemu pozyskać w pobliskim lesie.
19. Za rzeczy pozostawione w obiekcie Ośrodek nie odpowiada.
20. Awarie usuwane są, po zgłoszeniu w recepcji przez konserwatora dyżurnego - w ramach jego możliwości. Poważniejsze naprawy wymagają sprowadzenia ekipy specjalistycznej i takim przypadku, w miarę możliwości personel ośrodka może zapewnić pokój zastępczy.
21. Wyraźne, uporczywe łamanie zasad niniejszego regulaminu powoduje zastosowanie sankcji administracyjnych, finansowych lub natychmiastowy nakaz opuszczenia obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów
22. WE WSZYSTKICH POMIESZCZENIACH OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA!
23. Telefony alarmowe 16 651 24 70 lub 500 510 420 (w wypadkach awaryjnych i pilnych całą dobę)
u wrót Bieszczad, serdecznie zaprasza ;)
37-750 Dubiecko
Łączki 2
woj. podkarpackie
2021 © Zielona Polana